W ramach działań II edycji projektu, na przełomie lutego i marca br., niezależny dom bawadczy SW Research zrealizował na zlecenie Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka ogólnopolskie badanie [2] opinii na reprezentatywnej grupie dorosłych Polaków. Mimo że mleko A2 nie jest dostępne w sprzedaży na rodzimym rynku, po zapoznaniu się z jego zaletami, blisko 60 proc. badanych zadeklarowało, że zakupiłoby nabiał niepowodujący dolegliwości żołądkowych i trawiennych, gdyby był dostępny na rynku. Co ciekawe, ponad 52 proc. ankietowanych, którzy na co dzień nie zmagają się z nietolerancją pokarmową, przyznało, że chętniej wybrałoby do spożycia mleko i wytworzone z niego produkty o obniżonej alergenności, gdyby tylko mieli taką możliwość. Co trzecia ankietowana osoba zadeklarowała również, że jest skłonna zapłacić więcej za tego rodzaju produkty.